Arhiva DIA este un business 100% românesc. În decursul celor 14 ani de existență, compania a fost premiată în repetate rânduri pentru excelență și se află în topul firmelor de arhivare din România. Deține 4 filiale în țară și are în portofoliu zeci de clienți mulțumiți de serviciile oferite.
Rolul de Account Manager:
Vei identifica si contacta companii pentru a le oferi cele mai bune solutii din portofoliul nostru pentru afacerea lor
Vei genera vanzari pentru o serie de conturi si vei asigura atingerea target-ul stabilit de companie
Vei identifica noi oportunitati de vanzare
Vei negocia pachetul de produse in functie de necesitatile clientilor
Vei respecta termenele limita
Vei asigura mentinerea marjei brute
Vei asigura raspunsul în mai putin de 48 de ore de la primirea cererii de oferta
Vei dezvolta și menține relații de încredere cu clienții
Vei cauta noi oportunități de afaceri pentru a crește portofoliul de clienți
Să păstrezi actualizate la zi toate instrumentele pe care le folosim intern în procesul de ofertare și vânzare.
Sa participi la întâlnirile de lucru impreuna cu echipa de vânzări si la sedintele „1 la 1” cu Team Leaderul echipei.
Apreciem:
Atitudinea pozitivă, corectitudinea și entuziasmul
Abilitățile de comunicare și relaționare cu clienții
Dorința de a învăța și acumula noi cunoștințe în domeniul serviciilor de arhivare si a serviciilor tipografice
Să ai cunostință despre Legea 448/2006
Abilitățile de operare a calculatorului
Experiența pe o poziție similară (reprezintă un avantaj), însă suntem gata să te instruim.
Dacă vom fi colegi, vei beneficia de:
salariu negociat + bonusuri lunare prin care îți răsplătim performanța
vei participa la cele mai interactive sesiuni de training si tabere de brainstorming, alaturi de cei mai buni consultanți în vânzări
vei participa la team building-uri și vei avea posibilitatea să interacționezi cu personalități marcante ale mediului de afaceri din România
vei participa la cursuri de calificare în cadrul companiei
mediu de lucru prietenos
Rolul de Arhivist
Vei asigura prelucrarea colecțiilor de documente
Vei asigura accesul optim al utilizatorului la documentele arhivate în conformitate cu legislația în vigoare
Vei asigura conservarea informațiilor și arhivarea acestora
Vei stabili valoarea istorică și practică a documentelor
Vei elabora instrumentele de lucru pentru păstrarea în siguranță a înregistrărilor și documentelor de valoare
Vei asigura constituirea și administrarea arhivei conform criteriilor stabilite în nomenclator
Vei a asigura corecta ȋntocmire a documentelor care asigură gestionarea documentelor și a informațiilor arhivate
Vei verifice existența și valabilitatea documentelor necesare;
Rolul de Arhivar
Vei participa la activitatea de întocmire a nomenclatorului arhivistic al clientilor
Vei ordona documente în arhiva firmei, astfel încat să optimizezi timpul pentru găsirea unui document
Vei asigura constituirea si administrarea arhivei conform criteriilor stabilite in nomenclator si
Vei asigura ȋntocmirea corecta a documentelor si a informatiilor arhivate
Vei realiza target-ul zilnic,
Te vei asigura ca dosarele prelucrate sunt conforme cu cerintele legislative
Vei respecta 100% din activitatea zilnica
Procedurile de lucru:
Procedura de preluare a fondului arhivistic.
Procedura de selecționare a fondului arhivistic.
Procedura de prelucrare
Decapsarea;
Inlăturarea tuturor metalelor;
Numerotarea documentelor;
Certificarea;
Copertarea dosarelor;
Predarea fondului arhivistic.
Rolul de Director Economic
Vei analiza lunar Contul de profit și pierdere;
Vei asigura un echilibru între profitabilitate și lichiditate;
Vei verifica și analiza lunar indicatorii financiari împreună cu consultantul extern;
Vei participa la trainingurile de instruire puse la dispozitie de catre companie
Vei coordona zilnic echipa de Sănătate Financiară
Vei verifica lunar dacă marja minim stabilită este realizata;
Vei verifica lunar prin sondaj stadiul cererilor de prefinanțare, rambursare, plată;
Vei participa trimestrial la analiza obiectivelor companiei prin management retreat.
Rolul de Director de Vânzări
Vei raspunde de următoarele obiective:
– Creșterea volumului vânzărilor cu 20%;
– Dezvoltarea relațiilor cu clienților prin fidelizarea acestora;
– Optimizarea performanței echipelor de vânzări;
Ocupand acest post de director de vanzari vei fi motivat financiar sa dai 101% pentru aceste obiective, vei avea ocazia sa cunosti si chiar sa lucrezi cu cei mai buni consultanti de bussines din Romania, la ora actuala: Marius Ghenea, Cristian Onetiu, Razvan Cazanescu, Ovidiu Toader, fiind doar cativa consultanti cu care vei petrece timp.
Vei lucra cu primele 2 companii de marketing din Romania: DWF, Limitless
Vei avea conturi in platformele Linkedln si Termene.ro